Через Бескидський тунель необхідно запустити потяг «Інтерсіті» сполученням Київ – Ужгород, – Олександр Ганущин

01.06.2018
Через Бескидський тунель необхідно запустити потяг «Інтерсіті» сполученням Київ – Ужгород, – Олександр Ганущин

Голова Львівської обласної ради Олександр Ганущин вважає за необхідне через новозбудований Бескидський тунель запустити потяг «Інтерсіті» сполученням Київ – Ужгород.

Як пояснив очільник облради Львівщини, після відкриття Бескидського тунелю, котрий збільшує пропускну спроможність по великому магістральному залізничному коридорі, цілком доречно постає питання про те, щоб з’єднати швидкісним поїздом «Інтерсіті» столицю України – Київ з обласним центром Закарпатської області – Ужгородом.

На переконання Олександра Ганущина, запровадження цього швидкісного маршруту дасть додатковий імпульс до інтеграції кількох областей Західної України.

«Якщо нам вдасться запустити швидкісний поїзд «Інтерсіті» між Києвом і Ужгородом, то від цього виграють всі! І виграє не тільки столиця, яка матиме таким чином додатковий поїзд до Львова і Ужгорода. Вигідно це буде і самому Ужгороду, оскільки сьогодні маємо сумну ситуацію, коли з обласного центру Закарпаття до Києва треба добиратися майже 16 годин. Крім того, і для Львова як транзитного туристичного центру буде користь», - наголосив голова Львівської обласної ради.

potyag-intersiti-kiyiv-lviv-peremishl

За словами Олександра Ганущина, залізничники вже розрахували загальну тривалість шляху між Львовом і Ужгородом новим поїздом – 4 год. 30 хв. «І це набагато швидше, ніж подорожувати автомобілем», - акцентував голова облради.

«Думаю, що запуск через Бескидський тунель потяга «Інтерсіті» сполученням Київ – Ужгород істотно збільшить туристичні потоки і вирішить ситуацію, пов’язану з віддаленістю Закарпаття від столиці України», - підсумував Олександр Ганущин.

Нагадаємо, 24 травня, офіційно відкрили новий двоколійний Бескидський тунель, а 25 травня по ньому рушив перший потяг. Пропускна здатність тунелю збільшилася з 47 до 100 пар поїздів на добу, а швидкість проходження зросла з 15 – 40 до 60 – 70 км/год.

Довідково:

Бескидський тунель – другий за довжиною (після Лутугинського) залізничний тунель в Україні. Розташований в Українських Карпатах, на Бескидському перевалі. Належить до 5-го Пан'європейського транспортного коридору (Італія – Словенія – Угорщина – Словаччина –Україна).

Чинний одноколійний Бескидський тунель побудований 1886 року.