«Львівобленерго» відкрило новий Центр обслуговування клієнтів

22.12.2017
«Львівобленерго» відкрило новий Центр обслуговування клієнтів

Сьогодні, 22 грудня, керуючий справами Львівської обласної ради Валентин Харлов взяв участь у відкритті Центру обслуговування клієнтів ПрАТ «Львівобленерго». Центр дасть можливість опрацьовувати повідомлення як від побутових клієнтів Львова, так і області. 

У новому Центрі обслуговування мешканці можуть вирішити більшість питань, з якими вони звертаються до районних відділень, а саме: подати показ електролічильника, оформити пільги на оплату спожитої електроенергії, укласти договір про користування електричною енергією, отримати інформацію та роз’яснення про нарахування за світло, внести корективи у рахунок за необхідності, укласти договір про реструктуризацію заборгованості тощо.

Крім цього, працівники Центру надають роз’яснення з питань реєстрації та роботи онлайн-сервісу «Персональний кабінет». Для цього облаштували окремий комп’ютер, яким зможуть скористатись і клієнти. 

На початку 2017 року у «Львівобленерго» запрацював новий онлайн-сервіс «Персональний кабінет» https://info.loe.lviv.ua/, де можна в режимі онлайн подати показники електролічильників, дізнатись про нарахування за світло, роздрукувати квитанції, подати запит та переглянути історію запитів, подати заявку для переходу на «нічний» тариф тощо.

Також подати показники електролічильників можна на електронну пошту pokaz@loe.lviv.ua, через Кол-центр 0-800-50-15-68, в тому числі без з'єдання з оператором; SMS-повідомленням на короткий номер 5068; послуга «Показник з квитанції». 

Центр знаходиться за адресою: м.Львів, вул.Шевченка,1